t. 0031(0)853037620

SCHOENMAKERIJ PATRICK HEUBEL

GEEN TIJD MEER KWIJT AAN MIJN ADMINISTRATIE

Wij gebruikten al jaren hetzelfde systeem om onze reparaties mee te administreren. Dat was een losstaand systeem dat niet meer deed dan het uitprinten van bonnen. Met ZCORE hebben we een systeem gekregen waar we veel meer mee kunnen doen. Daarnaast zijn mijn website en webwinkel onder handen genomen door ZCORE en al mijn verkopen, online en in mijn winkel, worden direct doorgeboekt naar mijn administratie. Vroeger moest ik iedere avond mijn administratie doen, nu kan ik ‘s-avonds gewoon lekker doen waar ik zin in heb. Daarom beveel ik ZCORE aan iedereen van harte aan.

Patrick Heubel

ZCORE PLUS

Schoenmakerij Heubel heeft gekozen voor ZCORE +. Bij ZCORE + bouwen wij een op maat gemaakte website/webwinkel voor u. Uw producten, contacten en andere data wordt geïmporteerd vanuit uw bestaande systemen en we zorgen ervoor dat het systeem en webwinkel op uw situatie wordt aangepast. Alles wordt kant-en-klaar opgeleverd en u kunt direct aan de slag.

WEBSITE

ZCORE heeft de website van de Schoenmakerij Patrick Heubel op maat gebouwd. De website bevat niet alleen de standaard ZCORE webwinkel, maar ook diverse landingspagina’s. Dit zijn pagina’s die gaan over een merk of specifieke productgroep met informatie, een catalogus en uitgelichte producten.

ZCORE heeft de afbeeldingen en teksten geleverd. Voor meer informatie zie het menu Diensten.

Bekijk de website

INLOGGEN

Via het loginscherm op de website van de schoenmakerijheubel loggen zowel klanten als de beheerder van ZCORE in. Wanneer als beheerder wordt ingelogd dan wordt  automatisch ZCORE geladen. Wanneer een klant inlogt dan komt hij in het accountgedeelte waar hij zijn instellingen kan aanpassen, bestellingen kan inzien en facturen kan downloaden.

PRODUCTEN OP DIVERSE PLAATSEN

Een traditionele webwinkel bevat 1 pagina waar alle producten en filters op te vinden zijn. Met ZCORE bent u niet beperkt tot alleen de traditionele opzet, maar kunt u zelf bepalen waar producten geladen moeten worden zoals in pagina’s over productcategoriën, merken of bijvoorbeeld in een nieuwsbericht.

Vanuit ZCORE is eenvoudig te bepalen welke producten zichtbaar moeten zijn in uw webwinkel en welke producten waar moeten komen.

PROMOTIES VIA SOCIALE MEDIA

Schoenmakerij Heubel maakt gebruik van sociale media. Via ZCORE kunnen in een handomdraai nieuwsberichten worden opgesteld die gedeeld worden op Sociale Media. Bijvoorbeeld over een nieuw product dat dan ook direct besteld kan worden. Op het moment dat het bericht wordt gepubliceerd kan Schoenmakerij Heubel ervoor kiezen het direct te plaatsen op Facebook, Instagram, Twitter. Hiermee wordt een hoop tijd uitgespaard.

BEHEER WEBSITE

Schoenmakerij Heubel houdt zelf haar website/webwinkel bij. Daarbij moet gedacht worden aan het plaatsen van berichten, het aanpassen van visuals of het aanpassen van de openingstijden. Het aanpassen van deze elementen gebeurt ook gewoon vanuit de ZCORE interface.

CONTACTGEGEVENS

Op de website van Schoenmakerij Heubel is een contactformulier waar klanten een vraag kunnen stellen. Daarnaast is er een optie voor het inschrijven op de Nieuwsbrief van Schoenmakerij Heubel. Wanneer een bezoeker zijn gegevens achterlaat worden deze opgeslagen in een mailinglijst binnen ZCORE. Wanneer iemand iets besteld dan wordt automatisch een klantaccount aangemaakt. Vanuit de winkel worden eveneens contactgegevens van klanten geregistreerd. Al deze adressen zijn vervolgens beschikbaar voor mailings en andere doeleinden.

MAILINGS

Schoenmakerij Heubel stuurt twee maal per maand een mailing uit naar haar klanten via ZCORE. Door bepaalde segmentaties te maken kan Schoenmakerij Heubel haar boodschap perfect afstemmen op de behoefte van haar klanten.

Vanuit de mailingmodule kan Schoenmakerij Heubel eenvoudig producten vanuit de database laden in de nieuwsbrief.

KLANTENPAGINA

Geregistreerde klanten (via webwinkel of fysieke winkel) hebben via de website van Schoenmakerij Heubel toegang tot hun klantaccount. Hier kan men (adres)gegevens aanpassen, eerder gedane bestellingen raadplegen of facturen downloaden.

Vanuit het orderbeer kan Schoenmakerij Heubel met een druk op de knop facturen genereren nadat een verkoop tot stand is gekomen.

ZCORE SUPPORT

Schoenmakerij Heubel heeft uiteraard de beschikking over alle functionaliteit binnen ZCORE zoals de kassa, het voorraadsysteem en alle rapportages.

Wanneer er vragen zijn dan worden deze gesteld via de ZCORE helpdesk. Deze bevat een ticketsysteem zodat ook de status van een probleem kan worden gezien.

LIVE DEMO

Wilt een (online) demo zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?

Lievelinge

lievelinge • maatwerk • maatwerk cases

CATERING| FEESTEN & PARTIJEN

De Lievelinge is niet zomaar een camping die ook zeer in trek is voor grote bruiloften en partijen. Met ZCORE zijn alle processen daaromtrent geautomatiseerd

TANO BV/BA

maatwerk cases • tanobvba

AUTOVERHUUR | AUTO-ONDERDELEN

Tano verhuurt auto’s, bussen en vrachtwagens. Via de webwinkel verkoopt Tano auto-onderdelen. Met ZCORE worden alle processen

AZ Onderdelen | Onderdelenwinkel

az-onderdelen • cases

RETAIL | AZ-ONDERDELEN

AZ-Onderdelen verkoopt meer dan 5000 verschillende onderdelen elektrische onderdelen vanuit de winkel in Maastricht én vanuit de webwinkel.

Dreumeland

Dreumeland

YOGACENTRUM

Dreumeland is een centrum voor ouders die via yoga en dans een band opbouwen met hun kind. Via ZCORE beheert  Dreumeland al haar adminstratieve processen.

Soeters Car Electronics

maatwerk • soeters

INBOUWCENTRUM

Bij Soeters kunt u uw autoradio, navigatie of telefoonsysteem laten inbouwen in uw auto. Soeters gebruikt ZCORE voor alle administratieve- en planningsprocessen.

Kris Wolf | Damesmode

cases • kris wolf

DAMESKLEDING

Kris Wolf is een dameskledingwinkel in Maastricht. Kris Wolf verkoopt kleding vanuit haar winkel (kassa). ZCORE heeft de website van Kris Wolf gebouwd én ontworpen.